måndag 17 februari 2014

Egna blommor!

Jag har nu provat på att göra egna blommor av mina spillpapper. Såg tipset på någon blogg för mer än ett år sedan, men har inte kommit mig för att prova på förrän nu... Nå, nu åkte grodan fram och likaså cirkeldiesen och så stansade jag ut cirklar i tre olika storlekar. Efter att ha knölat ihop dem lite och satt ihop dem med brads så dekorerade jag kanterna med lite glitter. Och -Voila! Nu kan jag använda dem i något projekt framöver!
Ska bara komma ihåg att fota det jag gör också så att det finns något att blogga om!!! : )


Jag vill också passa på att visa en ny dyna till min gungstol på altanen! Min underbara svärmor har quiltat den till mig av underbara Tildatyger från Panduro. Är den inte bedårande?


Nu kan jag knappt bärga mig tills våren kommer så att vi kan tillbringa tid därute i vårt favoritrum!!

Hoppas att vi möts här snart igen!
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar