torsdag 14 februari 2013

Ett litet paket!


Ni vet de där gångerna då man ska ge bort ett presentkort i formen av de där plastiga varianterna som ser ut som kontokort, och de är så fula att man inte vill nöja sig med att lägga dem i ett kuvert eller i ett kort? Nu har jag hittat en alldeles lagom stor ask att vika till och stoppa ner dem i!! Just den här använde jag i julas då min svåger skulle få sin julklapp. Därav det juliga motivet! Jag verkligen älskar den här lilla stämpeln... Den är i vanlig ordning färglagd med distresser och chalkad i kanterna. 


I går inleddes ju fastan och det innebär att jag inte får handla nya scrapgrejer på 40 dagar igen, men, jag erkänner, jag köpte på mig lite smått och gott innan, så det ska pysslas med kraft i alla fall!
Nya inlägg ska väl vara på gång redan nästa vecka skulle jag gissa...
Vi ses väl då?
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar