tisdag 29 januari 2013

Bara tio kvar att redovisa!

Det finns en polsk tjej som heter Agnieszka som har en scrapblogg som heter agniezska-scrappassion.blogspot.se som jag om och om igen inspireras av. Kanske för att hon, liksom jag, gärna effektivitetsscrappar. Och kanske för att många av hennes ideér ofta är ganska enkla att göra sin egen variant av. Och ändå är det så fint! Gå in och kolla henne!

De här korten som jag gjort är direkt inspirerade från henne. Enkla, men ändå söta, tycker jag. 


Ett av dessa skickade jag som nyårshälsning till en scrap-väninna som var den sista att få mottaga sitt alster i den kreativa utmaningen på Facebook som jag deltog i under 2012. Hon var dessutom svårast att göra något till då hon är superproffsig på allt som har med kerativitet att göra!! Nå, ett litet kort blev det och jag kompletterade med ett kuvert som jag faktiskt också lekte lite med.


Ett lätt sätt att pigga upp ett tråkigt kuvert, inte sant?

Nu har jag bara sju grejer kvar att visa er från min höstutmaning, sedan är jag äntligen klar! Å andra sidan får jag nytt köpstopp då fastan inleds i februari... Måste nog köpa på mig ett lager redan nu, eller vad tror ni? ; )

Sköt om er!
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar