lördag 28 januari 2012

Virginias Bloggdag

Hej hopp!
Då var det min tur att göra ett avtryck i cyberrymden med ett av mina alster. Sist vi sågs i Skonbergascrappers så gjorde Ciza oss så lyckliga genom att visa en ny teknik som man kan använda spillpapper och göra tokigt fina bakgrunder. Vi har innan lagt ut lite av de alster vi gjorde men idag tänkte jag visa vad jag gjort med ett av mina.
Ja jag vet att det är långt till jul men jag ville göra ett julkort och då blev det så. Så här har jag alltså tagit en vanlig cardstock som bas till kortet och sedan klistrat på "lapptäcksbakgrunden" som är gjord av alla små överblivna pappersbitar som ligger och dräller och som man inte vet vad man ska göra av. Sedan har jag skurit ut med en circle cutter sex cirklar som jag limmat dit utstansade bokstäver från.....Quickutz Heidi Swapp aphabet. Sist men inte minst har jag lagt en strimma distress glitterlim runt kanten. Enkelt men ändå lite roligt.
Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar