söndag 19 maj 2013

Mamma fyller 60!

Snart fyller min fina mamma 60 år! Jag kan knappt tro det! Nå, vi ville fira henne ordentligt när hon minst anade det så jag och min lillasyster anordnade en liten myskväll med den närmaste familjen , lite god mat och en I-pad! Överraskad är ett understatement om vi talar om lilla mammas reaktion! Underbart att kunna göra henne så glad!

På paketen var jag ju tvungen att sätta en tag, och den här gången provade jag på att göra egna blommor av tyg. Riktigt roligt, men jag måste öva mycket mer för det var inte enkelt alls!



Övar vidare med vintage-stilen och de milda färgerna, men måste bryta av i bland med lite färgglada, enklare varianter för att inte tröttna. Resultatet av det får ni se en annan dag!


Önskar er alla en skön vårvecka med mycket pyssel!
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar