måndag 20 maj 2013

Pakettips!

JAG VET! 
Det är inte vackert det här lilla tipset heller, men det kan bli om man vill! Jag ville bara prova en gång och tog därför spillpapper som låg i lådan. Skar den i åtta lika långa, lika breda remsor. Stansade hål längst ut i ändarna och korsade dem sedan i mitten. Två lika stora utstansade cirklar utgör botten och håller, tillsammans med lim, remsorna på plats.


Så trär ni ett snöre genom hålen, lägger något gott i mitten, och drar åt!


Och vips så har ni ett litet runt paket att ta med till någon som behöver muntras upp! Varför inte fästa ett litet kort eller en tag i samma snöre?


Så där! Det var allt för i dag! Kanske vill ni lämna en liten kommentar innan ni går? Jag är så nyfiken på vilka ni är som hälsar på här hos oss!
Ha det gott!
Lompan

2 kommentarer:

  1. Vilken smartig och kul presentförpackning!! Den kanske jag härmar nån gång när jag känner mig pysslig. :) kram elinPelin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du gillar idén! Den går fort att göra så pyssla på! Kram

      Radera