tisdag 27 augusti 2013

Altrad chokladask!

På facebook finns en utmaningsgrupp där man får 48 timmar på sig att scrappa något på ett visst tema. I dag, då jag gjorde den här (således inte då det publiceras) var det så att man skulle göra något med sin favoritfärg. Och kanske kan ni gissa vilken min är? ROSA!! Jag älskar rosa! Och jag älskar choklad... Så vad kan bli bättre än att kombinera dessa två underbara ting?


En ask Noblesse får ett omslag av ett underbart papper med rosor och vackra ord på, och därefter sätter jag på en etikett med den härliga stämpeln från Roxstamp och några blandade blommor. De fina kvistarna med vita "bär" köpte jag jättebilligt på Pema i Hörby i våras. Har ni inte varit där och befinner er i krokarna (av någon outgrundlig anledning) så kan ni gott unna er ett besök tycker jag. De har en hel del skojigt och risken är att ni gör av med en hel del pengar, trots att det är så billigt.


Den här tror jag bestämt att min fina mamma ska få eftersom hon alltid ställer upp då vi behöver barnvakt!

Sköt om er nu, och glöm inte att skriva något i kommentarsfältet!
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar