söndag 11 augusti 2013

En liten ängel i rosa!

Hallå igen!
Nu för tiden dröjer det visst mellan mina inlägg. Det märks att det är sommar och att värmen drar en utomhus i stället för att locka till tid framför datorn!
Men nu regnar det för fullt här i Östergötland och då det har varit en lång arbetsdag så tycker jag att jag kan få tillbringa en stund här i soffan med min vän lap-topen. 

I dag visar jag ett kort med en jättesöt whimseystamp-stämpel som jag tycker är rolig att färglägga! Visst är hon väl fin? Jag har som vanligt använt distressdynor för färgläggningen, men snart får jag börja öva med Spectrum Noir i stället, då jag har fått tag på en hel uppsättning som jag unnar mig själv som belöning för att jag äntligen börjat springa! Det ska bli spännande att se skillnaden i teknik och färg...


Tyvärr är bilderna suddiga för jag har återigen blivit tvungen att fota med telefonen, men jag hoppas att ni ändå kan se någorlunda.


Cherryblossoms och rosor får smycka den lilla feén.

Det var allt för den här gången. Vi ses väl snart igen? Ni vet väl att ni gör mig lycklig om ni lämnar ett avtryck innan ni lämnar oss Pysselbrudar?
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar