tisdag 20 augusti 2013

Ännu ett kort!

Här kommer ett kort i helt andra färger än jag normalt använder. Jag, som hest använder pastell-färger, bestämde mig för att använda spillpapper i lite dova färger som skulle kunna passa en man. Konstigt det där... Hur man så starkt förknippar vissa färger med ett visst kön... Kanske skulle jag i ren protest mot genusstrukturerna börja ge kort i rosa till pappa och min fina man då de fyller år? ; ) Jag undrar just vad han skulle säga då? 


Blommor, en tag, en textremsa, en klocka och linjal-liknande papper från Pion tillsammans med utstansade swirls ligger ovanpå spetsen. Lite brun stickles och chalkade kanter finns också där.


Och så baksidan...


Nu måste jag väl ändå snart visa något annat än alla dessa kort? Håll ut, det kommer! : )
Vi ses nästa vecka!
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar