onsdag 25 september 2013

Det börjar dra sig mot jul!

Nu börjar jag faktiskt bli ordentligt sugen på att göra julkort! Misstänker att det har med att hösten att göra... Det blir ju liksom mörkt och regningt och jag behöver något roligt att se fram emot. Och gissa om jag älskar julen?!?! 
Den här gången blev kortet gjort i klassiska rött och vitt, med enstaka inslag av beige.
Stansen jag har använt i kanterna är en Martha Stewart.


Är inte stämpeln helt underbar? Jag fick tag på den i en av scrap-loppis-sidorna på Facebook och har här färglagt den med distresser.


Nu måste jag ut i pysselverkstaden och pyssla mer, känner jag, för även om jag inte skickar så många julkort så är det väl lika bra att få dem klara så snart som möjligt?
Vi ses snart!
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar