söndag 29 september 2013

Bortbjudna!

 Äntligen var vi bortbjudna och fick gå hem till goda vänner på middag! Underbar mat och ljuvligt vin! Och barnvakt som barnen älskar!

Så en liten värdinnegåva skulle jag ju ha med förstås. det fick bli en altrad chokladkaka med ett svampmotiv färglagt med distresser. Några rosor och halvpärlor fick också vara med.


Värden fick en flaska Gestos, vilken jag hade altrat en kväll då jag träffade mina härliga vänner i "Mammornas egentid", då vi inte bara pysslade utan även drack vin och åt goda ostar. Därför visste jag med bestämdhet att det var ett gott vin vi gav bort den här kvällen. : )

Försökte få till en lite mer maskulin känsla, trots blommorna!

Korsettknytning på baksidan!


Nu går vi och väntar på nästa inbjudan till vänner och jag laddar upp med presenter i mitt "gå-bort-skåp" i pysselverkstaden.

Ha det underbart, vänner, och pyssla hjärtat fullt med glädje!
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar