onsdag 2 oktober 2013

Jag älskar Tilda-papper!!


Jag måste erkänna en sak: jag är helt såld på Panduros Tilda-papper. Jag köper blocken till  mig själv, till kompisar och till jobbet. Jag får liksom inte nog. Och nu börjar jag bli likadan med tygerna och servietterna dessutom!! kära nån vad detta kan bli dyrt...

Nå, eftersom pappren är så vackra i sig behövs ju inte så mycket extra utsmyckning då man använder dem, så när jag skulle altra den här tändsticksasken så blev det bara ett rosa band som komplement till pappret. Titta nu inte så noga på bilden så att ni reagerar på att jag tagit den på baksidan så att pappret blir upp-och-ned. Nej blunda för det och ge er in på Panduros butiker eller hemsida och shoppa loss i stället. Det  gör väl alltid en scrappare lycklig?


Nu tänker jag ge mig ut på nätet och leta jul-papper! Och barnpapper. Och romantiska papper... Och andra papper.....
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar