tisdag 1 januari 2013

21 och 20!

Hallå där vänner! Jag hoppas att ni har haft en underbar jul och nyår! Själv har jag besökt släkten i norr och haft det underbart. Men gissa om jag är pysselsugen?!! Har ju inte kunnat sitta för mig själv bland mina saker på flera veckor nu. Så jag kan inte blogga något nytt för er, men ett kort inlägg med två kort från slutet av 2012 kan jag ju i alla fall bidra med. Tyvärr blir ju bilderna så här års jättetråkiga, men det är ju inte mycket att göra något åt...
 
Det första kortet är i grå/blå toner med papper från Pion. Har börjat återupptäcka brads vilket jag nästan slutat använda under en period. De är ju faktiskt användbara till tusen!
 

Det andra kortet har en helt annan karaktär. Jag ville försöka använda mig av min washi-tape som liksom alltid blir liggande orörd  och ett av alla de färglaggda motiv som jag inte hunnit använda upp. Älskar verkligen den här stämpeln! Tycker fortfarande att det är ganska svårt att färglägga rent generellt och sådana här motiv med många små områden i synnerhet. Började ju lära mig på Magnoliorna och Hänglar som ju har betydligt större fält...
 

Nu ska jag ta och bege mig mot kyrkan för att sjunga lite för församlingsborna på min lediga dag! Kanske hinner jag ut i ateljén efter det så att jag får pysselnerverna lugnade...
Önskar er alla ett gott 2013 med obegränsat med scrap-glädje!!
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar