måndag 17 december 2012

Blandade tags!

I bland händer det sig att jag inte har så mycket inspiration, tid, eller kraft, att starta ett stort nytt projekt, men ändå vill scrappa lite... Då kan det bli en stunds massproduktion av tags. Så här kommer ett gäng "on display". Eftersom det skulle kännas lite fuskigt att räkna var och en som en uppgift i min egen lilla utmaning så tycker jag att alla de här får räknas som bara två grejer. Låter det fair, tycker ni?
 
 
Några juliga att använda snart!
 

Och några att använda vid andra tillfällen!
 


Dessutom gjorde jag ju återigen av med lite spillpapper!
 

Enkelt, snabbt och utan att kräva något av min stackars trötta hjärna! Kan vara skönt i bland! Eller vad säger ni? Nu Ska jag natta barn och se om jag kan hålla mig vaken länge nog för att hinna plugga lite också!
Ha det gott så länge!
//Lompan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar