tisdag 23 april 2013

Ängla-kort!

Hallå i stugorna!
Nu har jag kommit hem från en underbar vecka på Gran Canaria med min fina, lilla familj. Varmt och gott var det och vi tillbringade större delen av tiden vid poolen, och kan ni gissa vad jag gjorde där?? helt rätt! Jag funderade på nya saker att pyssla med då jag kom hem!! Är man sjuk, tro?

Nå, det jag gav mig i kast med kommer här på bloggen vid ett senare tillfälle, och så länge visar jag upp ett ängla-kort som jag gjorde innan vår resa.

Jag hade aldrig gjort ett kort som det här, med tillhörande kuvert så det ville jag gärna prova. 


Pappret, som jag älskar (och som jag nu gjorde av med det allra sista av) är från Panduro och jag är nästan helt säker på att det är från Tildas "Kitchen Garden" eller något liknande...


På framsidan finns en möjlighet att skriva adress/namn, men sätter jag ett frimärke på så döljer jag det fina "fake-märket" så det får nog överlämnas personligen. : )


Så där, nu ska jag ut och scrappa loss lite till! Vi ses snart!
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar