måndag 15 april 2013

Ytterligare pinterest-lift!

Kanske är det så att jag borde börja ta betalt för all reklam som jag gör för pinterest.com just nu, men det är  bara att erkänna - det är räddningen nu då min egen påhittighet helt tycks ligga nere!
Här kommer ytterligare förslag på vad ni kan göra med alla "scraps" som ligger och tar utrymme i lådorna!


Eftersom jag sytt i kortet på maskin så valde jag att sätta fast vita "innersidor" med små röda prickar på.
inte bara döljer det den fula baksidan, utan gör det också lättare att skriva några personliga rader till  mottagaren.


Den här lilla blomman har Challe varit snäll nog att göra åt mig och hon tycks vara i "massproduktionmode" just nu så ber ni snällt då kanske hon lägger upp en tutorial  här åt oss allihop så att vi får prova på själva!?


Det var allt för den här gången!
Den här veckan tänker jag inte scrappa det allra minsta utan ägna mig åt sol och bad, men det tar jag väl igen  nästa vecka?! ; )
Vi ses!
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar