söndag 7 april 2013

Ytterligare ett snabbtips!

Ja, jag vet att jag borde redovisa de sista fyra alstren jag gjorde under höstens utmaning, men vad ska jag säga.... Nyare grejer är roligare att visa, och dessutom.... är jag en slarva och hittar inte mina foton på de sista produktionerna jag gjorde då det begav sig... jag skäms, men ska anstränga mig... Tills dess får ni nöja er med ännu ett snabb-tips på kort!

Den här ideén är helt och hållet stulen från pinterest.com,(denna beroendeframkallande sida på nätet som min man svurit över fler gånger än en..). Snabbt gick det, men jag tycker idéen är kul och min fina systerson fyller ju snart 7 år så det passade ju bra att prova på!

I dag fyller jag 40, så jag passar på att önska er ett gott nytt år och hoppas att ni snart tittar in igen!
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar