tisdag 22 oktober 2013

Ännu ett stjärnkort!

Jag blev så inspirerad av Challes fina stjärnkort, att jag ville visa ett lite mer feminint kort på samma tema. här har jag använt ett papper från panduro, i vanlig ordning, och en tag från ett av Tildas pappersblock. Spetsen fyndade jag på en loppis i somras, och minns jag rätt så gav jag fem kronor för tre meter!!


Stjärnan är gjord av plast,  så det blir inte så tungt att skicka det här kortet som man kanske kan tro...  Jag hittade den och ett par till likadana i en loppisgrupp på nätet, och de är jättefina tillsammans med en fin spets eller ett vackert band som dekoration på blockljus också.


Så där! Då har ni två stjärnkort att inspireras av nu när åtminstone jag börjar räkna ned till advent!
Allt gott, vänner!
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar