fredag 11 oktober 2013

Julkort med kuvert!

Hallå igen!
Vad jag älskar hösten och tanken på att julen närmar sig lite mer för varje dag! Så nu ägnar jag mig med gott samvete, och utan att känna mig konstig åt att göra julkort i parti och minut! Här kommer ett som jag gjort i askrosa och vinrött.



Kuvertet har jag gjort efter en mall som jag fått av min svärfar. Så användbar!


Ett dubbelvikt kort i vit cardstock, vinröd glänsande dito, och den bit av mönsterpappret som blev kvar efter kuvertet var klart. Min favorit-god-jul-stämpel och en tag från lådan med gamla tags och bilder fick vara med tillsammans med det underbara plastbandet med blinget på.

Nu ska jag färglägga några uppstämplade motiv med mina Spectrum Noir så att jag kan göra fler julkort i det snaraste! Sköt om er så länge!
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar