tisdag 8 oktober 2013

Min baby-sång!

Hallå i höstrusket!
nu är det onekligen grått så att det förslår ute, men jag har några saker som lyser upp min vardag alldeles särskilt mycket. en av de sakerna tänkte jag presentera i dag! Min Baby-sångs-grupp i Skeppsås!!
det är en grupp med föräldrar och barn som träffas på fredagsförmiddagarna för att pyssla, sjunga och fika. Och prata förstås! Vi pratar rätt mycket, det får jag erkänna. : ) 

Tänkte visa er vilka fina party-hattar/prinsesskronor vi gjorde i fredags. Tänk vad toarullar går att använda till  mycket!!!?? Lite glitterlim, washitape och blandat bling tillsammans med en gummisnodd att fästa under hakan är allt som behövdes för att hålla barnen (och deras föräldrar) i "pysselmood" en bra stund. Och roligt var det också!


Så här, nu i VAB-tider, fick ni ett litet sysselsättningstips, och kanske kommer det flera längre fram !

Ha det gott, vänner!
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar