tisdag 17 juli 2012

Bröllopskort till Tobias och Malin

Den 16 juni var det äntligen dags att viga min kusin Tobias och hans fina Malin. och även om jag inte kunde närvara på festen efteråt var jag ju tvungen att ta chansen att göra ett kort till dem som jag och min familj kunde lägga en liten slant i så att det fick ett bidrag till bröllopsresan.


Stämpeln är en Hänglar och en av mina absolut första inköp på "motivstämpel-fronten". Den färglade jag i vanlig ordning med distresser. En frame som färgats in med distressink på sprayflaska som jag blandat in lite perfect pearls gold i för satt få till skimret. Syns som vanligt lite dåligt på kortet, men i verkligheten glittrade det riktigt fint.


 En liten Magnolia-amor fick vara med på insidan. Söt som socker! 


Nu blir det till att ladda till vårt eget bröllop i september. Undrar just om jag hinner scrappa något när semestern är över eller om vigselförberedelserna kommer att ta all tid...? : )

Ha det gott! Vi ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar