tisdag 24 juli 2012

Ny kortvikning för Lompan!

I påskas fick jag ju en enorm laddning med scrapgrejer från min härliga plast-svärfar och fortfarande upptäcker jag ständigt nya saker som jag fått men inte hunnit använda. Härom dagen hittade jag en mall till ett nytt slags kort. Så vad gör man? Lämnar sambon på soffan och beger sig till pysselhörnan förstås!


Lite blommor, några hjärtformade halvpärlor och en supergullig charm föreställande en älva får pryda framsidan. Ett band som knyts på baksidan håller kortet samman.


Även den lilla stämpeln i form av en blomma är från svärfars gåva. 
Nu upptäckte jag dessutom, då detta kort var klart, att det fanns en större mall på samma kort, så det blir till att bege sig ut igen och göra ett nytt. Stackars sambon... Han känner sig nog snart ensam där framför tv´n...

Ha det gott, vänner!
Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar