torsdag 26 juli 2012

Tackkort

Pions serie "Till mor" är ju något så makalöst vacker!
Jag tillåter mig inte ofta att förbruka dessa underbara papper, men tvingar mig ibland, för det är ju det de är till för. De ska ju inte bara tittas på, eller hur?

Så  det blev ett tackkort. Inte till någon särskild, bara för att det är bra att ha! Hittade en fantastisk tjej i Polen att inpireras av och bara jag hittar hennes blogg igen så ska jag länka dit så att ni också får chansen!

Doilyn är gjord men en punch jag har i gömmorna och fjärilarna är ju förstås Martha Stewarts.
Denna lilla charm är
egent-ligen bara en ram i vilken jag har satt en liten bit av det blommiga pappret och sedan lagt glossy accent på.
Enkel insida ...
...och ännu enklare baksida!
Jaha, det var allt för i dag! Jag hoppas att jag kunnat inspirera er till att vika ett annat format än det vanliga 6"x6" och till att använda favoritpappren som man så gärna sparar på!
Ha det gott!
Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar