onsdag 19 september 2012

Äntligen en LO!

Ja, ni vänner! vad ska jag säga? Bröllopet tog nog musten ur mig. Och att sedan arbetsschemat varit osedvanligt fullsmockat har gjort att bloggandet har fått anstå- Men nu är jag  tillbaka. och pysslat har jag gjort i alla fall. Efter ett långt uppehåll på just LO-fronten har jag äntligen gjort en! Så här kommer en bild på min älskade man!

 Pappren är alla från Pions serie Sagan om våren och i underbara blå toner. Tyvärr kommer de inte alls till sin rätt mot den bruna bakgrunden, men jag ska diskutera det med fotografen i fråga! ; ) Förhoppningsvis händer det inte igen.

 Jag har så dekorerat med diverse blommor, blad och pärlor...

Och så en liten fjäril fån gömmorna...

Nu lovar jag er att mina inlägg skall bli lite mer frekventa igen och att jag ska försöka övertala de andra tjejerna att komma i gång igen.
Så vi ses snart igen hoppas jag!
Glöm inte att lämna ett avtryck innan ni går.
kram Lompan

1 kommentar: