söndag 30 september 2012

Äntligen!




Jag har verkligen lyst med min frånvaro under en lååång tid, nu har jag fått ordning på saker och ting och har idag gjort ett litet grattis kort och har börjat med att dekorera en gammal konservburk. Inget nytt för den erfarne scrapparen men jag är igång igen!!!! Tjohooo!!

Ett grattiskort med muffinsform , blommor och en fjäril allt pimpat med glitterstickle. Stämplarna är nya som jag bara var tvungen att prova och insåg att jag inte blev helt nöjd med kombinationen, men det gör inget för jag är tillbaka!!!
 En bild tagen lite närmare för att ni ska se ordentligt :)

Så här ser en konservburk ut....ja det visste ni ju redan, men, men denna använde jag mig av i alla fall. Jag tog mått mellan den övre guldfärgade kanten till den nedre och sedan ett mått runt burken för att få måttet på pappret jag ska sätta dit.
Med hjälp av dubbelhäftande tejp fäste jag pappret på burken, nu ska den dekoreras med diverse saker beroende på vad jag ska ha den till. 

Jag lovar och svär att det inte ska ta lika lång tid till nästa inlägg.
Tjipp!
//Virginia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar