måndag 24 september 2012

Min stora prins

Nu när jag äntligen kommit igång med lay-outerna igen var jag tvungen att göra en på  min äldsta son, Neo, också! Kortet har legat jättelänge i min kortlåda, men nu plockades det fram tillsammans med papper och dekorationer i hans absoluta favoritfärg- rosa!!!

Jag har valt att lägga ett ljust rosa cardstock i botten och sedan ovanpå det lägga det dekorativa "skolboks-pappret" för att få lite mer styrsel på det. Sedan plockades det spillbitar ur den där lådan som liksom börjar välla över trots att jag tycker mig använda den mer och mer... Märkligt det där...


Spetsen som jag använt är en riktig favorit i ljust rosa och vitt och runt den och fotot några underbara stämplar från "Pysseldags".


Nyckeln fick jag tillsammans med en massa andra från jobbet då de rensade ut nycklar som ingen längre visste vart de gick. Jag tyckte att den här gick bra här! ; ) Blommor från Panduro och "Gud-vet-var" samt några små rhinestones som jag köpte på Åhlens i tidernas begynnelse.


Thickers i rosa användes för rubriken, och ta en extra titt på barnen på cykeln! Är de inte underbara?
Nå, det var allt för nu! Ska ägna mig åt att studera lite i stället för att roa mig! Vi ses väl snart igen?
Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar