torsdag 27 september 2012

BröllopsdagsLO


I somras firade vi elva år som gifta. Detta firade vi naturligtvis.
Jag har gjort en LO som man hittar här.


Denna gång använde jag bilder som vi tog på varandra med mobilen.
Papperna är från samma serie, som jag tyvärr inte vet vilken det är. Men papperna är härliga i alla fall och dubbelmönstrade.
Och jag tyckte att pappret med klockorna passade så bra till vår bröllopsdag, fastän just klockpappret inte är min stil. Men man ska ju utmana sig själv, så det har jag gjort här. :)

Jag har använt tre olika kantstansar samt en hjärtstans mellan våra foton. Kanterna på de mindre mönsterpapperna har jag chalkat för att få en lite skarpare kanter.
Självhäftande bokstäver i svart som följde med använde jag. Tyvärr fattades ett stort E för att skriva BESTÅR, så det fick bli med gemener istället.

Väldigt simpel LO där papperna gör allt arbete. :)

Lämna gärna ett litet märke att ni varit här och hälsat på. :)
//Ciza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar