söndag 23 september 2012

Bröllopspresenter till underbara människor


För två veckor sen var vi på bröllop.
En underbar tjej, som jag lärde känna för två år sen knöt banden med sin älskade sambo. Det var den vackraste vigsel jag varit på. Den var känslosam och helt underbar.

Jag gjorde ett kort samt en liten ask där jag hade lagt i personliga stämplar som jag designat och även EZ-monterat så att bruden har något att scrappa med sen i bröllopsalbumet. :)

Många bilder och vinklar blir det nu. Håll ut. ;)

 Texten är en av de stämplar jag gjorde och som de fick.

 Ner till höger är två tulpanknoppar och upptill är en blomstängel. Det ska symbolisera "två blir ett".

Framsidan av kortet
 Längst bak ett papper från Inkido.
Ovanpå det ett tårtpapper. Ovanpå tårtpappret tjock wellpapp där jag stämplat och dragit vid distress stains över och till sist highlightat swirlarna, som jag stämplat.
Motiet är från Magnolia som jag färglagt med distresser och Twinklings. Namnen har jag själv skrivit.

 Tagen har jag gjort så att jag tagit ett gammalt papper, rivit i mindre bitar och limmat på tagen lite hur som helst. Överst limmade jag en rubrik på pappret. Jag kladdade på crackle paint Rock Candy (transparent) och lät det torka ordentligt. När det var torrt färgade jag in tagen med div bruna distresser.

Insidan

Här är en annan stämpel jag gjort till dem.
Hjärtana är Spellbinders. Jag har färgat in med distresser.

Motivet är Magnolia. Även den är färglagd med distresser och Twinklings.

 Baksidan ville jag inte använda de vanliga handgjort av-stämplarna så jag stansade ut två hjärtan och skrev i dem istället.
.
Vi var mycket glada att vi fick vara med och fira deras bröllopsdag med dem och vilken fest!!!! :)


/Ciza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar