tisdag 26 juni 2012

Altrad post-it!

Härom veckan fick jag veta att en kollega skulle sluta på jobbet och att vi dessutom inte skulle ses särskilt mycket innan det hände eftersom våra semestrar går om varandra. Så följdaktligen fick jag lite bråttom att sno ihop en liten avskedshälsning till henne.
Jag tog helt sonika ett post-it-block och altrade det. Pappret är en tjockare modell som är i närheten av kartong i fasthet, men med fina fotomotiv. Som så mycket annat i min scrap-hörna är det från svärfar detta kommer.
Stickers-bokstäver fick forma budskapet och några få blommor och blad stå för dekorationen. Precis som chefen min, så är den här kollegan inte heller mycket för excesserna...

Inuti limmade jag fast en liten tag med några rader om hur mycket jag har uppskattat vårt samarbete, samt välgångsönskningar.
Det här är en verkligt enkel liten gåva som är riktigt kul att göra, så varför inte prova, om ni inte gjort det förut?

Ha det gott, och titta snart in igen! Vi jobbar på för att uppdatera mer frekvent!
Lompan

1 kommentar: