tisdag 5 juni 2012

Ett julkort i juni!?

Nej, vänner, det har inte slagit slint i huvudet på prällen! Och nej, jag går inte här hemma i värmen och längtar förfärligt efter julen! Men jag deltar i en grupp på Facebook där man gör julkort under hela året och så delar med varandra för att få inspiration. Och med tanke på att jag ju aldrig hinner göra de kort som jag skulle behöva när vintern kommer, så tänkte jag ju att jag skulle göra klokt i att delta i denna utmanande grupp. 
Nu var ju meningen att man skulle göra ett julkort i veckan under hela året, men då jag aldrig skickar så många tänkte jag mig ett i månaden... Jag har gjort fem stycken hittills, så jag ligger ganska bra i fas tycker jag.
Tyvärr har jag varit dålig på att lägga upp dem i gruppen på Facebook, men det ska bli... En kväll... Då jag har onödigt mycket tid... Och lust...


Den underbara ren-stämpeln har jag köpt begagnad, så den vet jag tyvärr inte vart ifrån den kommer, men visst är den bedårande? Det är första gången jag gör ett julkort helt utan röda inslag, tror jag. Men ska man göra dem så här mitt i sommaren måste man väl få tänka nytt, eller? 
Har ni också svårt att hinna med alla julkorten på hösten och behöver lite inspiration? Varför inte söka upp gruppen Julkort 2012 och börja i tid? : )

Vi ses väl snart igen?
Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar