söndag 17 juni 2012

Punk Lisa och Egon

Låt mig få presentera mina nya kompisar Punk Lisa och Egon som har flyttat hem till mitt pysselrum! :-)
Jag har nämligen testat på att göra mina första Amigurumis. Jag skulle bara testa och vips så blev Punk Lisa färdig och sen så vart jag så virksugen så jag gjorde en liten Egon också.
Om jag känner mig själv så kommer det snart stå en hel armé av såna små gubbar i vårt hus. Och det är till barnens stora förtjusning men vad min man skulle tycka om det ...ja hmm kanske mindre kul..
Punk Lisa fick lite rosa hår och alldeles vit i ansiktet fick hon bli. Lite rufsiga tofsar på sidorna tyckte jag passade henne.
Egon däremot han har en proper frisyr och har varit ute i solen lite i alla fall. Han har inte bara suttit vid lap-toppen. Hans favvo tröja är gul och den är inköpt på en vintage butik.


Detta var allt från mig denna söndag.
Ha det gott!

//challe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar