söndag 3 juni 2012

blått,blått, blått...

" Something old, something new, something borrowed, something blue"
Här är mitt bidrag till min egen utmaning...



stämplade retroblommor med blått sticklets.

crackle gel på änglavingarna




Något gammalt: Jag använde mig av min allra första stämpel på blommorna. Och det var ett bra tag sen den inhandlades. Stämpeln är en blomma med swirls som jag stämplade på blått papper med kornblå färg och sen använde jag mig av en stans med retroblomma och stansade ut dem. Dekorerade blommorna i blått glittrigt sticklets. Och en klarblå gelpärla i mitten.


Något nytt: Jag köpte crackle gel förra veckan och den lade jag på änglavingarna. Så när det stelnade fick jag en gammal look på vingarna...


Något lånat: Jag lånade faktiskt blå "well papp" av min son. Undrar om han kommer sakna det....??


Något blått: Ja som ni ser så är nästan allt blått....


Ja detta var mitt bidrag för denna gång...


Ha det gott idag!


//Challe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar