lördag 18 augusti 2012

Ännu ett änglakort!

Så har jag plockat fram min ängel från The Greeting Farm igen och färglagt. Måste ju verkligen öva, och öva, och öva lite till... Så då fick det ju bli ytterligare ett kort för att använda det jag målar. Den här gången kommer pappren återigen från Pion och serien Till Mor. Jag får ju inte nog av dessa underbara papper!!!

Stämpeln kommer från Pysseldags och passar ju perfekt då man gör kort utan att riktigt  veta när det ska användas! Diesen som jag använt till swirlsen kommer från Memorybox som jag tycker har dies till bra priser till absolut godkänd kvalitet! 


Inne i kortet valde jag den här gången att lägga ned lite mer energi än vad jag kanske gör annars... Och viken skillnad det gör! Dessutom behöver ju inte spill-lådan fyllas på i onödan, för den svämmar väl snart över ändå! Nej, den här gången använde jag hela pappret, så även baksidan räckte det till!
En utstansad och chalkad ruta att skriva en hälsning i, och på baksidan, som ni inte ser, min personliga stämpel från fantastiska Pysseldags.

Nu ska jag ut och fortsätta att organisera mitt pysselrum. Har äntligen införskaffat ett "butiksställ" för papper och hjälp vad det hjälper mig att få en överblick över vad jag har i pappersväg! Just nu är både Pion och Pandurohyllorna överfulla så det gäller att skapa i högre takt. Tur att hösten närmar sig så jag har en ursäkt att sitta inne...

Vi ses väl snart igen?
Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar