fredag 24 augusti 2012

Båt tema

Hejsan på er alla pysselsugna!

Nu har semestern slutat och allt mer börjar pysselsuget krypa på. Idag tänkte jag  visa ett kort som jag gjort till en man som fyller 75 år. Han gillar fiske och sjön. Och min tanke var att det då skulle passa med en gammal eka på kortet. Tyvärr hade jag ingen stämpel med en eka så jag letade friskt på nätet och hittade en som jag skrev ut på 4CC papper. Sen målade jag den med promarkers och copics. Kortet ville jag göra rätt så enkelt med inte allt för mycket blig bling och pynt. Men lite glitter var jag minsann tvungen att sätta dit för det känns som om det är mitt signum. Jag har väldigt svårt att låta bli glittret.
Födelsedags"barnet" blev glad för kortet och jag tycker det är kul när man hittar en väg att göra kortet så personligt som möjligt. 

Detta var allt för mig denna gång..
Trevlig pysslar helg allihopa!

//Challe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar