lördag 8 december 2012

Nr 26-25, bokmärken!

Nu har vi tagit in julgranen och klätt den! Äntligen! 
Och för en tid sedan blev ju min utmaning klar och jag ska äntligen få komma igång att shoppa lite nytt till mitt scrap-rum! Håller väl ändå på och bloggar resultaten av den i många veckor framöver, misstänker jag!

I dag visar jag två stycken bokmärken som jag gjorde i oktober och nu slår det mig då julen närmar sig att de ju faktiskt går att använda som tags också... 


Jag är ju alltid på jakt efter små projekt som ger mig möjlighet att minska på högen med spillbitar och de här är ju ett jättebra sätt! 



Kanske skulle jag köpa en bok till  någon nu i jul och skicka med ett sånt här bokmärke?

Hoppas att ni får en underbar andra advent i morgon!
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar