onsdag 22 februari 2012

Ljuspåse till någon du gillar!

Härom veckan blev jag sjuk och fick en bihåleinflammation som satt ordentligt hårt. Nu har jag det så väl förspänt att jag har goda vänner omkring mig, och en av dem skickade genast hjälp. Som tack gjorde jag ett kort och en ljuspåse som jag svängde förbi med då jag blev frisk igen.


Påsen är oerhört enkel att göra, men ofta väldigt uppskattad liten present. Jag har köpt cellofanpåsar från Porslinsblomman, en scrapbutik på nätet, som har mycket fint - gå in och ta en titt vet jag! I denna påse ryms det precis 4 stycken värmeljus och en altrad tändsticksask. "Etiketten" har här stämplats med ett enkelt "Tack", vikts dubbelt och sedan häftats fast i påsen med helt vanliga häftklamrar.

Det här är en ganska bra liten gåva som kan vara bra att ha i några olika utföranden hemma så att det bara är att ta dem och gå då man vill ha någonting med sig till någon man gillar. Jag fyllde på lagret på pysselträffen i söndags med en "Krya på dig-påse" och en "Välkommen" till en väntad liten bäbis. Och fler kommer det att bli, för som ni vet, det är ju jag som är - effektivitetsscrapparen!


Sköt om er, och vi ses igen nästa vecka!

Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar