söndag 8 april 2012

Cybercrop

God fortsättning på påsken vill jag först av allt önska er alla.
Hoppas ni har en underbar långhelg. :)

Nu i påsk är det flera ställen som det anordnas cybercrop.
Cybercrop betyder pysselträff på nätet, enkelt förklarat.
Det är ju inte alla träffar man kan eller har råd att åka till och då är det jättebra att ha sådana.

Scrappiz.se har en som avslutas imorgon.
Scraplagret har en som också avslutas imorgon.
Svensk Scrapbooking har en som gäller till eller t o m 15:e april. SamlingsPDF hittar ni här.

Ställena har flera tävlingar, men man väljer själv vilken/vilka man vill vara med i och hur många. :)

Själv har jag deltagit i nästan alla hos Scrappiz samt två hos Scraplagret. När jag kommer hem igen från svärföräldrarna kommer det säkert att bli någon tävling hos SS också. :)

Så jag tänkte nu visa vad jag hittat på i veckan till tävlingarna. För att se vilka tävlingar som hör till vilka kort föreslår jag att man går in på min blogg och läser eftersom jag har med vilken tävling där.












Det blev ett antal bidrag. :) Och dessutom blev det ett extra då jag läste fel och gjorde först ett kort när det skulle vara en LO. :) Så går det ibland.

Om man hittar en cybercrop så är det inget som säger att man inte kan träffas ett litet gäng och pyssla till dessa tävlingar tillsammans. :)

Ha nu en fortsatt trevlig påskhelg. :)

/Ciza

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar