måndag 16 april 2012

veckans pyssel...


Veckans pyssel har bestått av blandade projekt. Jag tyckte först att jag inte hade hunnit pyssla så mycket denna vecka för att det har varit så fullt upp med jobb. Men när jag kollade i mobilkameran insåg jag att jag visst hade hunnit med en del denna vecka man hade tydligen förträngt det.
Så här kommer lite blandade bilder på olika saker jag gjort.



 Här är ett födelsedags kort jag gjort till min sonVictors födelsedag. Det blev ett snabbt och enkelt kort. Som dekoration blev det en fin blomma och så satte jag två fina ränder av metallkulor som sitter fast på dubbelhäftande tejp.

Närbild på blomman...



inuti kortet gjorde jag ett pop-up kort med min sons favorit stämpel i. Jag är dock inte nöjd med färgläggningen av stämpeln för det gick i en väldans hast när jag gjorde det.



Sen köpte jag lite fina blommor och gjorde ett fint arrangemang till helgen. Ville ha in lite vår-känsla i huset. Jag planterade en gul våreld och en liten växt med något slags gräs och sen lite fina dekorationer.


Som dekoration tog jag lite limefärgat prydnadslin och sen lade jag i en glasbit som ser ut som en isbit. En fjäril i limgrönt och ett par dekorationspinnar fick även plats. Jag ville få lite höjd på arrangemanget.
Jag blev väldigt nöjd med blomman.


Sen har jag gjort ett staflikort med lite söta band på och en stämpel med en pojke och en groda. Kommer inte ihåg vad stämpeln heter.


 Ett till staflikort som jag gjort denna vecka. Temat blev blått och blommor.


Sen har jag gjort en bas till ett barnkort. Stämpeln är från usa och jag tycker den är väldigt söt. Men för att göra den lite roligare så satte jag på rörliga plastögon på kortet.
Sen är det bara att sätt på en stämplat budskap  när det är dags att ge bort det.

Ja detta var allt för denna vecka från mig.
Ha det gott i snön.

//Challe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar