måndag 9 april 2012

smått och gott

Mitt inlägg denna gång blev en dag för sent men nu kommer lite bilder på vad jag har pysslat med denna vecka. Jag fick nämligen mersmak av att dekorera ljus så denna gång blev det ett ljus som jag skulle ge bort som värdinnegåva. Tjejen som jag gav ljuset till gillar 50 tals tema, bilar och älskar svart, rött och prickigt. Så då blev det lite stämpelmotiv på en gammal bil och litet fint budskap som passade till henne. Bandet fick gå i hennes älsklingsfärger. Hade tänkt dekorera med lite blommor och bling bling men kom på att sånna gulliga saker inte passade värdinnans stil. Så slutresultatet blev ett ljus i den lite tuffare..enklare stilen. Gåvan blev väldigt varmt mottagen och det kändes kul att jag prickade rätt. Hon blev överlycklig. Kul att man kan glädja någon med så lite..:-)



Fotot på ljuset är inte det bästa för jag kom på att jag hade glömt att fota det när jag satt i bilen på väg dit.
Men hoppas ni kan se ändå.


Annars i veckan har jag bara hunnit göra ett kort. Jag tänkte använda lite spillpapper och så skulle jag premiäranvända denna stämpel som är så söt. Jag har haft den länge men på nåt sätt har jag lyckas glömma den. Men här är den nu. ståämpelmotvet är färglagt med pro markers och copics.


Ha det gott i nu i Påsk alla kära pysslare.

//Challe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar