tisdag 3 april 2012

Min gamla Craft-Robo och jag!


I två år har jag haft en Craft-Robo stående i det närmaste oanvänd. Jag har liksom inte fått till det, och har tyckt att den låter förfärligt då den skär. Men nu hade jag kostat på mig en ny kniv i den och tänkte att jag ger den en chans till då så många här ute på webben höjer sina liknande maskiner till skyarna. Och jag böjer min nacke och erkänner - Den ÄR fantastisk. Det är jag som är för slö att verkligen lära mig den. I dag lyckades jag faktiskt få till dessa två presentaskar på bara en liten stund och dessutom flera olika storlekar på cirklar och bokstäver. Tyvärr hade jag inte tid att sitta längre, men tro mig, nu när intresset har väckts på riktigt blir det nog många timmars lek med denna roliga maskin. Det finns ju en ny Silhouette ute nu som ska vara helt otrolig. Kanske något att investera i för den idoge scrapparen?


Glad tisdag på er!

//Lompan

1 kommentar:

  1. Jag köppte också en craft robo men jag har heller icke kunnet hitta ut av den så nu är den till salu

    SvaraRadera