onsdag 17 oktober 2012

Födelsedagskort

Äntligen har jag hittat hit igen. Har haft lite mycket måsten i livet ett tag nu men nu tänkte att jag skulle hoppa in och visa ett födelsedagskort jag har gjort idag. Motivet är Saturated Canary som är en digi stämpel. Jag tycker den är såå fin. Jag tycker mycket om stilen på flickan.
Jag har sen färglagt den med copic och promarkers. Under en lång period har jag inte blivit så nöjd när jag har färglagt och liksom inte fått till det. Men den här gången kände jag mig inspirerad och tycker nog att jag blir bättre och bättre på det. 
Jag ville försöka hålla mig til grå och blå toner i kläderna men har brutit av lite med lite pastell rosa.



Sen har jag dekorerat med fina knappar och lite floss tråd.. Men som vanligt så är jag rätt så sparsam när det gäller massa dekorationer. Men det blir liksom inte jag om det blir för mycket på kortet.


Inuti kortet har jag ett blått papper som jag har stansat hål i och dekorerat med en stämpel från GUMMIAPAN.


Här är en närbild på flickan.Jag gillar hennes gröna ögon. Det blev läckert tycker jag.


Ha det gott idag och jag jag hoppas att födelsedagsbarnet som ska få kortet blir glad för gåvan imorgon.

//challe

1 kommentar:

  1. Härligt att ha dig tillbaka! Stämpeln är verkligen underbar och du har gjort ett kanonfint kort tycker jag!

    SvaraRadera