måndag 15 oktober 2012

Nr. 46!

Här, mina vänner, kommer alster nummer 46 i min utmaning till mig själv. Den här gången blev det ett Lycka till-kort i pionpapper. Frågade mig själv varför jag alltid har raka kanter på mina kort och bestämde mig för att göra något åt det! Så fram med en av MS-stansarna! Pion-papper, från spill-lådan förstås, i en underbar blågrå nyans som passar så underbart bra med min favoritfärg - rosa!


Några blandade blommor och en bit pärlband tillsammans med en charm i form av ett hjärta fick hamna ovanpå det rosa bandet och spetsen. Stämpeln med orden "Lycka till" är från en av de första kartorna av clearstamps som jag köpte för många år sedan, men jag tycker fortfarande att den är lika snygg!


Enkel, men klädd insida.


Det var allt för den här gången, nu ska jag surfa runt på nätet efter mer inspiration till 45an!
Ha det gott!
Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar