torsdag 11 oktober 2012

Nr 47!

ja, då mina två första alster i min egen lilla köpstopps-utmaning gick relativt snabbt och effektivt, var jag ju tvungen att balansera upp med något betydligt mer pilligt. Så det fick bli ett julkort i lapptäcks-modell. Jag plockade återigen fram den där ständigt växande lådan med spillbitar och tog de juligaste pappren jag kunde hitta som gick i rött och brunt. sedan klipptes det och klistrades. Och svors, ska jag väl erkänna...


På insidan kompleterades pappren med en liten bit nättyg och ett prickigt band. 

Baksidan fick prydas av min personlig stämpel och detta underbara utstansade hjärta som jag fått av Ciza. Tror bestämt att det är Martha Stewart, men jag kan ha fel... Hur som helst är det ju hur vackert som helst!


Det är inte utan att jag börjar längta lite till jul nu... Men så är jag ju "julofil" också!!
Nr 46 är tillverkad så håll ut ett öga framåt helgen så får ni se vad det blev!
Ha det gott, scrapvänner!
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar