söndag 28 oktober 2012

Nr. 45!


Ja, nu kanske jag fuskar igen... Måste fundera över saken, eller ha någon slags omröstning... Saken är den att jag började på den här visitkortshållaren innan min utmaning trädde i kraft, men jag slutförde den efter... Och nog måste det väl ändå vara så att slutförandet är det som räknas. eller?
Dessutom slog det mig just att jag har glömt att ta kort på det absolut underbara pappret som pryder "omslaget/baksidan" på den... nå det är från Panduro och det är ofattbart vackert.

Vad jag har gjort är att jag har tagit en gammal Kulla Gulla-bok och vikt varje sida på mitten. Då jag upplevde att antalet sidor var något för få för att få riktigt bra stadga drog jag några rosa band mellan några av sidorna och gjorde en knut i sidan.

Som vanligt några blandade blommor och pearlmaker, den här gången i rosa. En charm i form av ett dubbelt hjärta stickles, en tag från samma pappersserie från Panduros Tilda och slutligen två metallhörn. Behövs det mer än så? Nä det fick räcka!


Nu är bara frågan vem som ska få den här... Syrran kanske? Hon borde komma hem från semestern snart...

Vi ses snart igen ,va?
Kram Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar