tisdag 6 mars 2012

Årets första påskkort!



I söndags var det ju pysselträff här i Normlösa igen och efter att ha slutfört mitt bidrag till förra utmaningen (bilder på allas alster kommer senare) så började jag med ett stafflikort- något jag faktiskt aldrig provat på tidigare. Men efter att ha sett Challes kort förra veckan så var jag ju tvungen att ge mig på det!


Dessutom anlände ju mina nya fantastiska stämplar från Pysseldags (gå genast in på den hemsidan och ta en titt, men bered er på att öppna plånboken- för oj vad mycket fina stämplar som har kommit in i shoppen!) och jag ville ju inget hellre än att inviga åtminstone en av dem. Så det fick bli ett påskkort!


Ett ljusgult cardstock fick utgöra basen och det kompletterades med ett papper jag köpte förra året inför påsken men som aldrig blev använt. Ville liksom inte sätta saxen i det för jag tycker verkligen att det är förtjusande! Ett hjärtformat tårtpapper från Med Mera i Linköping, blommor i olika former och utstansade fjärilar (med min älskade Martha Stewart-stans). Den rutiga bården är från ett Pion-papper, "Sagan om våren", från förra våren.


Så där, vänner, det var allt för den här gången. Njut av den annalkande våren och titta in igen i morgon, då bloggar Elisabeth!

//Lompan

1 kommentar: