måndag 12 mars 2012

Mitt bidrag till bingo utmaningen....

Jag har aldrig varit med på en utmaning med bingobricka förut så jag hoppas att jag tolkade det rätt. Jag valde raden....


DIES, BAND, TAG,  BRUNT, RIVNA KANTER


 Jag använde mig av olika bruna toner på pappret. Hittade ett fint papper med lite gammal stil och mönstret av en klocka på, som jag fastnade för. Jag gjorde en tag som jag distressade kanterna på och satte sedan upp på en brunt papper. I tagen blev det ett brunt sidenband.
Tagen stoppade jag i en ficka på kortet som jag stansat ut med dies. Jag använde mig av spellbinders nestabilities "Labels One".
Den högra kanten är av rivet vitt handgjort papper som jag satt fast på kortet.


På tagen torrembossade jag lite snirkligt mönster av märket cuttlebug" flourished frame"
vänstra kanten på kortet har jag torrembossad en kant av knappar.



Ja...detta var mitt bidrag för utmaningen...


//challe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar