torsdag 29 november 2012

Altrade tändsticksaskar

Ja skam vore ju om inte jag också skulle scrappa ihop och altra tändsticksaskar, så här kommer mitt bidrag till världen.

Jag har alltså tagit två små askar och tejpat ihop dem för att sedan klippa ut två ark papper som är lite större än askarna. Dessa papper har jag rispat kanterna på och chalkat. Dekorerat det hela med rosett, halvpärlor, glitter och en bit tårtpapper som jag sprayat med glimmer mist.
På askarnas fronter har jag klistrat dit papper av samma sort som jag dekorerat ovansidan, det syns inte så bra på bilden men jag har också chalkat sidorna där plånet sitter för att få helhets intrycket av vintage.

Lätt och fort går det att göra detta, så fram med pysselgrejerna och börja pyssla vetja!

Tack för denna gång!
// Virginia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar