tisdag 27 november 2012

Secret box med tutorial

Hej, igen!!

Hittade denna söta "secret box" på From my craft room där man även kan hitta tutorial till boxen.

Kunde inte motstå frestelsen att göra en själv, så här kommer mitt alternativ till The secret box.

Material och verktyg som jag använt: 
3 cardstock av samma färg = stommen
4 olika mönstrade papper Maja Design
Embossingpulver, silver
Halvpärlor, silver
Halvpärlor, pärlemor
Eyeletter, vita
Band, silver
Stämplar, 3 olika från Viva dekor
Textstämpel
Dies 2 olika, vet ej märket
Lim
Skårbräda
Skärmaskin
Sax
Embossingfön
Cuttlebug







Det var allt för mig denna gång!!
// Virginia

                                               

5 kommentarer:

  1. Underbart fin. Det var längesen jag gjorde en sådan. Kanske ska prova igen. :)
    Tack för inspirationen. :)

    SvaraRadera
  2. Tycker din box är finare dekorerad än originalet. Är inte förtjust i Magnolias figurstämplar, tycker de ser ut som mumintroll ;-) Fast jag vet att många gillar dem. Smaken är som baken, som de heter. Måste testa att göra en sån box, fast vet inte om det blir med julmotiv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att höra! Tack! Ja kör på den var jättekul att göra!

      Radera