söndag 11 november 2012

Nr. 40!

Jag är en riktig slarv-maja! Jag erkänner det villigt, för det går ju ändå inte att dölja... Varje gång jag går upp till min ateljé så tänker jag att jag ska skriva ned tillverkaren av pappret så att jag kan redogöra för det i bloggen då jag lägger in mitt bidrag nästa gång. Och så glömmer jag det i alla fall under den där perioden det tar mellan att det scrappade blir färdigt och tills det har fotograferats och hamnat i min dator! Märkligt det där, att jag aldrig lär mig!! Likaså önskar jag att jag kunde lära mig vad alla roliga vikningar heter så att jag kunde tipsa någon som är nyfiken på vad det är jag har provat om vad de ska söka efter... Men icke! Det blir liksom aldrig så! Tur att vi har Ciza här på bloggen som brukar ha koll och kan fylla i när frågor kommer! : )


 Den här gången har jag gjort ett kort med ett fack för en chokladkaka. Det är ett födelsedagspresent till min fantastiska svåger, så det fick inte bli för "kvinnligt", utan jag föröskte att göra det lite mer neutralt. 


Jag blev inte så nöjd med dekorationerna inuti, men jag tycker att det är svårt när det liksom inte får byggas på höjden.... En liten ficka med en tag med en födelsedagshälsning och bakom den lade jag ned ett presentkort.


Det här var riktigt roligt att göra och jag ska ge mig på det igen nu när det börjar närma sig jul, för jag tänker mig att det kan bli en bra värdinnegåva om vi har tur att bli bortbjudna i underbara december!

Ha det så gott, och titta snart in igen, för här bloggas det friskt nu! : )
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar