torsdag 29 november 2012

Nr. 30!

Jag har haft tid på mig!!! Tid att pilla lite längre med en och samma sak. Och visst blir det skillnad!? 
Den här gången är den en chokladkaka som fått nytt omslag lagom till jul. Tänker mig att jag ska göra flera sådana för att ge bort nu när julen snart står inför dörren. tyvärr blir ju bilderna sååå tråkiga så här års. Det är ju helt omöjligt att få till ett trevligt ljus... men, men...
Den här chokladkakan är jag i alla fall riktigt nöjd med! 


Naturligtvis är det mina underbara Pion-papper som fått vara med igen, tillsammans med en änglabild som legat i pappersförvaringen hur länge som helst, men nu kommit till användning.


Blandade blommor, spetsband, pärlor på tråd, gasbinda och en snöflingecharm fick dominera detta hörn. Notera att jag för en gångs skull inte har satt stickles på blommorna! Kors i taket, va?


De övriga hörnen pryds av en hörnswirlsdie  som jag verkligen älskar, och en liten ros i all sin enkelhet.
Nu har jag dessutom bestämt vem som ska få den, men det innebär också att jag måste göra några till för att det inte ska bli orättvist... Bäst jag övertalar maken till att ge mig scraptid i kväll!

ha det så gott vänner och njut av första advent!
//Lompan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar